Πολιτική Επιστροφών - Autopap A.E.

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή προϊόντος ή ολόκληρης της παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραλάβει ή ολόκληρη την παραγγελία θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας είτε τηλεφωνικώς στο 22623 07565. Η απόφαση για την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να παρθεί και να υλοποιηθεί εντός  14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.  Αν η επιστροφή σας αφορά προϊόν το οποίο έχει φθαρεί κατά τη μεταφορά και έχει διαπιστωθεί κατά την παραλαβή,  θα πρέπει να μας στείλτε ένα e-mail orders@autopap.gr με φωτογραφίες από το φθαρμένο προϊόν, ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε ταχύτερα. Η αποστολή φωτογραφιών αποτελεί την καλύτερη λύση ως προς την επίλυση του προβλήματος και όχι ως προς τη δυσπιστία μας στο πρόσωπο του έκαστου πελάτη. Στην περίπτωση αυτή η AUTOPAP A.E. εφόσον έχει αναλάβει εξ αρχής την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας, τότε αναλαμβάνει και την επιστροφή αυτής. Αν ο πελάτης έχει επιλέξει δική του μεταφορική εταιρεία τότε η AUTOPAP A.E.  δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε φθορά υποστεί το προϊόν κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που απλώς δε σας ικανοποίησε το προϊόν που παραλάβατε π.χ δε σας άρεσε το χρώμα ή δεν ταιριάζει στο χώρο σας, τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος  τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Η AUTOPAP A.E. είναι σε θέση να σας επιστρέψει τη καθαρή αξία του προϊόντος, χωρίς τα έξοδα μεταφοράς. Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι μέχρι να καταφθάσουν τα προϊόντα στις αποθήκες μας, βρίσκονται υπό την δική σας ευθύνη, γι αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα, ώστε να μη δεχθούν κάποια επιπλέον φθορά από αυτήν που ήδη έχετε αναφέρει. Προϊόντα σε ακατάλληλη κατάσταση δε γίνονται δεκτά.*Δε δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες που έχουν κατασκευαστεί για εσάς.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος

Το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επιπλέον φθορά ή ζημιά που έχει δηλωθεί από τον πελάτη.Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί (να συναρμολογηθεί κτλ).Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία την οποία οφείλεται να μην την παραβιάσετε ή να μην την φθείρετε.Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα ταμπελάκια ή σημάνσεις με τα οποία το παραλάβατε.Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται σε κάθε περίπτωση με οποιαδήποτε απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας καθώς και για το προσωπικό σας όφελος, καλό είναι να ελέγχετε κατά την παραλαβή την εξωτερική συσκευασία των προϊόντων προκείμενου να διαπιστωθούν τυχόν ελαττώματα (π.χ φθαρμένη-σκισμένη εξωτερική συσκευασία προϊδεάζει πιθανή εσωτερική φθορά ) . Σε περίπτωση που διαπιστώσετε εξ αρχής κάποιο ελάττωμα οφείλετε να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, η AUTOPAP A.E. σας επιστρέφει το χρηματικό ποσό που σας αναλογεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται όσο το δυνατόν συντομότερα από τη στιγμή που θα μας στείλετε ηλεκτρονικά (orders@autopap.gr) τα στοιχεία σας (IBAN, όνομα δικαιούχου, Τράπεζα).Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας έχετε δηλώσει γραπτώς το αίτημα σας για επιστροφή χρημάτων και αφότου δεχθούμε το προϊόν στις εγκαταστάσεις μας (Περιφερειακή οδός Θηβών-Λιβαδειάς) να υλοποιηθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. *Σε περίπτωση που η πληρωμή σας έχει γίνει μέσω Χρεωστικής ή Πιστωτικής ή Paypal η επιστροφή χρημάτων θα υλοποιείται αφαιρώντας τις ανάλογες κρατήσεις.

Ακύρωση παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας υλοποιείται από το orders@autopap.gr σε περίπτωση που σε 7 εργάσιμες ημέρες μετά το πέρας της προθεσμίας, δεν έχει υπάρξει κάποια κατάθεση. Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμα και  να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά (2262307565) είτε ηλεκτρονικά (orders@autopap.gr) για την επιλογή σας. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παραλαβή,  επικοινωνήστε μαζί μας και κάποιος εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας. Τέλος, αν το προϊόν σας έχει τιμολογηθεί και έχει δρομολογηθεί τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο πελάτης.

Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών

Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης μιας παραγγελίας μπορεί να επηρεαστεί από τους παρακάτω λόγους:
 
  • Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
  • Σε κάθε παραγγελία επικοινωνούμε μαζί σας πριν την αποστολή, για επιβεβαίωση των στοιχείων αποστολής, των στοιχείων τιμολόγησης καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις λεπτομερειών των προϊόντων που έχετε προσθέσει στην παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς από τον προμηθευτή μας.
  • Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα.

Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγεται, να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί. Στην περίπτωση αυτή, κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις, για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.